BOOM! Headshot

Astazi inaugurez seria de pluginuri pentru Eventscripts concepute si scrise de mine inca de acum cativa ani.
Aceste pluginuri au fost instalate prima data pe serverul cs.cssource.ro, atunci cand oferta de pluginuri era mult mai saracacioas, intentia fiind de a da serverului o nota personala aparte.
Decizia de a face publice unele pluginuri vine din speranta ca vor suscita interesul, imaginatia si creatia pasionatilor de counter-strike source, care astfel vor imbunatati si duce mai departe efortul meu.

Astazi am sa va prezint un plugin eventscript menit sa aduca o nota distincta headshot-urilor: clasicul sunet de headshot din quake nu va fi acelasi de fiecare data, acest scriptul facind ca de la al 2-lea headshot dintr-o runda sa fie auzit un alt sunet de catre cei implicati.

block config
{
   1headshot quake/headshot.wav
   2headshot quake/boomheadshot.wav
}

block load
{
    es_setinfo sphinx_boomheadshot “BoomHeadshot v0.1 by Sphinx”
    es_makepublic sphinx_boomheadshot

    es_keygroupdelete boomheadshot
    es_keygroupcreate boomheadshot
}

block unload
{
    es_keygroupdelete boomheadshot
}

event player_spawn
{
    es_keycreate boomheadshot event_var(es_steamid)
    es_keysetvalue boomheadshot event_var(es_steamid) streak 0
}

event player_death
{
    if (event_var(headshot) = 1) do
        {
        es_xset boomstreak 0
        es_xset boomsound 0
        es_keygetvalue boomstreak boomheadshot event_var(es_attackersteamid) streak
        es_math boomstreak + 1
        es_keysetvalue boomheadshot event_var(es_attackersteamid) streak server_var(boomstreak)
        if (server_var(boomstreak) > 1) do
            {
            es_xset boomsound server_var(2headshot)
            }
        else do
            {
            es_xset boomsound server_var(1headshot)
            }
        es_playsound event_var(userid) server_var(boomsound) 1.0
        es_playsound event_var(attacker) server_var(boomsound) 1.0
        }
}

Dupa cum se observa, la primul headshot se va auzi sunetul headshot.wav, iar incepand cu al 2-lea se va auzi boomheadshot.wav.
In acest sens puteti modifica in mod corespunzator variabilele 1headshot si 2headshot din block config, in functie de sunetele dorite.
Evident, sunetele respective trebuie sa existe pe server si sa poata fi descarcate de fiecare jucator atunci cand se conecteaza la server.

Particularitatea acest script este functionarea per player, headshot-urile fiind contorizate pentru fiecare jucator in parte si nu global.

Plecand de la acest script, cu putina imaginatie se pot face diverse modificari, cateva sugestii fiind:

  • diverse sunete pentru diversele headshot-uri dintr-o runda.
  • sunetele sa fie auzite de toti sau doar anumiti jucatori.
  •  sunetele sa fie diferite pentru jucatorii implicati.

Las instalarea Eventscripts si incarcarea scriptului pe seama voastra, urandu-va distractie placuta in compania celui creditat cu “boom headshot”!

About sphinx