Armele, inapoi in viitor

Probabil putini dintre voi stiu ca in Counter Strike armele se comporta diferit in functie de tickrate-ul serverului, fiind afectate cadenta de tragere, reculul si imprastierea gloantelor.
Cel putin asta era situatia pina ieri.
Update-ul de ieri aduce un nou algoritm de calcul al comportarii armelor, acum fiind independent de tickrate-ul serverului, dar in acelasi timp armele comportindu-se ca pe serverele cu tick 100 de pe vechiul engine.
Si vechile serverele cu tick 100, pe langa unele avantaje, aveau si probleme, unele arme avand o cadenta de tragere mai mica, deci apologia lor ar trebui evitata.

Acest ultim update decupleaza cadenta de tragere a armelor de tickrate-ul serverului, corectand astfel un vechi bug, asa cum ne demonstreaza cei de la Hidden Path Entertainment, responsabili cu noul engine.
Scopul este de a ‘simti’ armele ca si cum am fi pe un vechi server de tickrate 100, dar fara problemele sale.
Mai ramin de revizuit algoritmul de calcul al reculului si cel privind imprastierea gloantelor, dar toate astea intr-un viitor update.

Tags:

About sphinx