Pluginuri pentru fiecare (II)

Putine actiuni genereaza mai multa adrenalina decat un headshot.
Tocmai de aceea personalizarea unui astfel de eveniment poate face diferenta intre servere, motiv pentru care astazi va prezint scriptul de mai jos.
La primul headshot atat victima cat si tragatorul vor auzi sunetul headshot.wav.
Incepand cu al 2-lea headshot, cei doi vor auzi un alt sunet, respectiv boomheadshot.wav.
Astfel, tragatorului ii va fi confirmata performanta realizarii mai multor headsoturi, iar victimele vor si ca nu sunt primele rapuse de gloantele respectivului tragator.


block load
{
es_keygroupdelete boomheadshot
es_keygroupcreate boomheadshot
}

block unload
{
es_keygroupdelete boomheadshot
}

event player_spawn
{
es_keycreate boomheadshot event_var(es_steamid)
es_keysetvalue boomheadshot event_var(es_steamid) streak 0
}

event player_death
{
if (event_var(headshot) = 1) do
{
es_xset boomstreak 0
es_xset boomsound 0
es_keygetvalue boomstreak boomheadshot event_var(es_attackersteamid) streak
es_math boomstreak + 1
es_keysetvalue boomheadshot event_var(es_attackersteamid) streak server_var(boomstreak)
if (server_var(boomstreak) > 1) do
{
es_xset boomsound "quake/boomheadshot.wav"
}
else do
{
es_xset boomsound "quake/headshot.wav"
}
es_playsound event_var(userid) server_var(boomsound) 1.0
es_playsound event_var(attacker) server_var(boomsound) 1.0
}
}

Cele doua sunetele le puteti modifica dupa dorinta (denumire, extensie), fara a uita sa le faceti disponibile jucatorilor pentru download.
P.S. Acest script l-am conceput si folosit prima oara pe serverul cs.cssource.ro pe data de 18 noiembrie 2007.

About sphinx